sunnuntai 5. tammikuuta 2014 | 14.41

NEW BACKPACK

Tarvitsin uuden repun, koska pikkusisko peri entisen ja nyt mulla onkin sitten ongelma - niitä ihania reppuja on niin paljon!  Oon haaveillu pidemmän aikaa jostain vähän erilaisesta repusta, enkä halua enää perus Daginen reppua (anteeksi, jos joku omistaa sellaisen), enkä laukkua, joka ei ole kauhean käytännöllinen ysiluokalla, kun kirjoja ja läksyjä on paljon. Selailin Asosta, jossa on muuten ilmainen toimitus, ja löysin sieltä parhaimmat. Tein teille kollaasin repuista, ja nyt te saatte auttaa minua oikean valitsemisessa! :-)

1. Tähtireppu täältä 2. Atsteekkireppu täältä 3.Palloreppu täältä  4. Atseekkireppu kakkonen täältä 5. Keltainen palloreppu täältä 6.Harmaa atsteekkireppu täältä 7.Pinkki reppu täältä 8.Musta tähtireppu täältä

4 kommenttia:

  1. Ihana blogi! :) Musta toi ylärivissä reunimmainen oikeella, elikkä toi tummansininen reppu jossa on vaaleeta pitsikuvioo on kaikkein nätein. :--) Vaikka kaikki on kyllä tosi ihania! Mä ostin itekkin tuommosen Mi Pacin syksyllä ja oon tykänny tosi paljon. ^^
    http://tiia-keepcalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Olen itekki eniten sen kannalla, mutta en silti vaan osaa päättää! :p Kiva kuulla, mieki oon nähny niitä parilla ja varmaan on hyviä reppuja :)

      Poista
  2. Ihana blogi sulla :) Mun suosikkeja 2,4 ja 6!¨
    ps. Kannattaa ottaa tuo kommenttien sanavahvitus pois. Se on nii ärsyttävä et monesti jää kommentoimatta sit semmoseen blogiin..
    http://junkaneito.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä omasta mielestäni ottanu sen pois :o täytyy tarkistaa uuestaan :/

      Poista

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä